Stadsmerk S'DAM

Schiedam Partners gelooft erin om citymarketing activiteiten vorm te geven vanuit een (sterk) merk. S’DAM is de trendy variant van voluit geschreven Schiedam en is in 2016 gelanceerd.

Via de herkenbare geel/zwarte en robuuste stadsstijl is Schiedam goed in staat alle unieke onderdelen van S’DAM als werk-, woon- en verblijfstad nog beter naar voren te laten komen.

STADSMERK

Het merk S’DAM is toekomstgericht en komt voort uit het DNA van de stad: het distilleercluster met zowel wereldberoemde jenever als gin, de maritieme sector en de veelzijdige creatieve maakindustrie. Dit DNA vormt ook de basis voor de huidige projecten.

S’DAM als merk sluit goed aan bij hoger opgeleide jongvolwassenen tussen 20 en 35 jaar en bij middeninkomens tussen de 25 en 45 jaar. Dit zijn de twee focusdoelgroepen die Schiedam Partners wil interesseren via deze communicatie.

HANDBOEK & VRAGEN

Download hier het handboek stadsstijl S'DAM (pdf).
Vragen over de stadsstijl? Mail naar info@sdam.nl

Stadsmerk S'DAM